EMTÉ klantvriendelijkste supermarkt van Nederland

Foto: EMTÉ supermarkten / Sligro Food Group

EMTÉ is door de consument uitgeroepen tot de klantvriendelijkste supermarkt van Nederland. Dat is donderdagavond 20 april officieel bekendgemaakt tijdens de uitreiking van de Customer First Awards in het Beatrix Theater in Utrecht. Het is de tweede keer dat EMTÉ deze prijs wint. Ook in 2012 werd EMTÉ uitgeroepen tot klantvriendelijkste supermarkt.

Publieksprijs

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de Customer First Awards en vindt sinds 2007 plaats. De verkiezing is een initiatief van marktvindersbureau SAMR en Beeckestijn Business School. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van SAMR. In 2016 zijn er bijna 50.000 waarnemingen opgehaald.

EMTÉ is trots op de prijs! Johan van Heerebeek, commercieel directeur: “Dit komt niet uit de lucht vallen. Ook in andere onderzoeken naar klantvriendelijkheid en klanttevredenheid scoren onze medewerkers zeer goed. In al onze winkels wordt voortdurend gewerkt aan het nóg verder verbeteren van de klantvriendelijkheid. Deze prijs is een prachtige erkenning voor de inspanningen van alle medewerkers. Vooral omdat het de beoordeling van de klant is! Een groot compliment voor alle EMTÉ-collega’s!”

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen