HEMA Veghel krijgt internationale formule en nieuw concept voor foodafdeling en horeca

Foto: Facebook

Over een week wordt HEMA Veghel feestelijk geopend. Naast een meer inspirerende winkelinrichting, introduceert HEMA Veghel voor de foodafdeling en horeca een pilot van het volledige nieuwe foodconcept lekker HEMA.

Op dit moment wordt het HEMA pand aan de Hoofdstaat 36 te Veghel grondig overbouwd. Al sinds 1970 wordt dit franchise filiaal gerund door de Sanders Retail Group. Op donderdag 9 november wordt de winkel om 10.00 uur geopend door Jan Goyaarts, wethouder Economie, Innovatie en Financiën. Inwoners van Veghel en omstreken worden van harte uitgenodigd deze feestelijke opening bij te wonen. Tijdens deze dag zijn er ook verschillende kortingsacties en worden feestelijke activiteiten in de winkel georganiseerd.

Lekker HEMA

De huidige drie losstaande foodplekken – trefpunt, lunch café, brood/vleeswaren/gebak – worden samengevoegd tot één plek: lekker HEMA. In dit nieuwe concept staat vers en gezond eten centraal. HEMA speelt hiermee in op de trend van gezond en makkelijk eten thuis en buiten de deur. Bij Hema Veghel kan men voortaan terecht voor huisgemaakte worstenbroodjes, verse juices en salades, gezonde broodjes, soepen en zelfgemaakte Italiaanse pizzaslices. Ook gebak wordt voortaan ter plekke bereid. De klant kan vervolgens kiezen het te consumeren in het nieuwe food café of het mee te nemen naar huis of kantoor.

Nieuwe formule goed ontvangen

Sinds dit voorjaar heeft HEMA haar internationale formule in 386 kleine winkels in Nederland, België en Luxemburg uitgerold. De uitrol van de formule voor de grote winkels van HEMA en de pilot met de nieuwe foodafdelingen en restaurants zijn onderdeel van de groeistrategie. HEMA winkels met de internationale winkelformule hebben zogenoemde werelden. Zo staan bijvoorbeeld alle damesproducten bij elkaar in de dames-wereld; van sokken, lingerie, bijouterie tot mode. En zijn alle producten voor baby’s, van romper tot speelgoed bij elkaar te vinden. Klanten waarderen vooral de overzichtelijkheid en de frisse uitstraling van de winkels. De indeling in werelden en de dominante productpresentatie maakt in één keer duidelijk waar producten in de winkel te vinden zijn. Bovendien bieden de werelden klanten veel meer inspiratie. Daarnaast zijn de winkels veel ruimer opgezet en prettiger om in te winkelen.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen