‘Made in Meierijstad’ de nieuwe citymarketingcampagne van Meierijstad

Foto: meierijstad.nieuws.nl

De gemeente Meierijstad heeft dinsdagavond de nieuwe citymarketingcampagne ‘Made in Meierijstad’ onthuld. Voor deze onthulling waren de inwoners van Meierijstad uitgenodigd, die de afgelopen maanden hebben meegedacht over hoe Meierijstad het beste op de kaart gezet kan worden. De onthulling vond plaats in het gemeentehuis in Veghel.

De inwoners die afgelopen maanden mee hebben gedacht, mochten als eerste kennisnemen van het beeldmerk en het campagnemateriaal. Communicatie adviesbureau Imagro heeft de campagne mee begeleid en de aanwezige inwoners bij de onthulling meegenomen in het verhaal achter het beeldmerk.

Het verhaal achter de campagne is onder meer op basis van interviews met stakeholders, sessies met inwoners en een pizza-beraad met jongeren tot stand gekomen. Zo is ‘ondernemend, daadkrachtig en betrokken’, samengevat het DNA van onze gemeente en zijn we sterk in Food en Cultuur in de meest brede zin van het woord. Daarbij staan de inwoners en ondernemers, de mens dus, centraal.

Landelijk op de kaart zetten

Onze inwoners zijn opvallend actief in het verenigingsleven en met het organiseren van activiteiten en evenementen. Met voorzieningen als de Noordkade, een festival als Paaspop en de sterke AgriFood sector kunnen we onze gemeente landelijk op de kaart zetten.

Made-in-Meierijstad-2

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen