Veghelse ondernemingen pakken prijzen tijdens jaarlijkse verkiezing Out of Home Awards

Foto: Facebook Brownies en Downies

Veghelse ondernemingen, Brownies en Downies, Hutten en Jumbo, met hun concept Jumbo City vielen dit jaar in de prijzen tijdens de jaarlijke verkiezing, Out of Home Awards. 

In het online consumentenonderzoek wordt de gasttevredenheid van formules in beeld gebracht. GfK neemt als vertrekpunt voor dit onderzoek de 7 G’s (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal). Het onderzoeksbureau stelt dat gemak en genieten kernaspecten en basis voorwaarden zijn binnen de context van foodservice maar dat de echt toegevoegde waarde vaak zit in het uitblinken op één van de andere G’s.

Brownies & Downies

Vanmorgen werd het team van Brownies & Downies verrast door Rob van Tilborg, associate consultant Out of Home & Foodservice bij GfK die voor de deur stond om een grote bos bloemen en de award uit de reiken. Deze zijn in ontvangst genomen door Thijs Swinkels en Hellen van Milt. Vorig jaar viel het bedrijf ook al in de prijzen. Andere genomineerden in deze categorie waren Bagels & Beans en Doppio Espresso.

“Voor het tweede jaar op rij winnen wij als formule de GFK Award in onze categorie. Deze prijs is een bevestiging van ons mooie werk, de samenwerking met alle ondernemers in het land en qua timing een mooie opsteker in deze lastige periode” aldus oprichter en mede-eigenaar Thijs Swinkels.

Hutten

Voor de zesde keer, waarvan vijf keer op rij, heeft Hutten de titel beste out of home formule in de categorie At Work gewonnen van het GfK Out of Home Formule Rapport. Ook bij hen stond Rob van Tilborg voor de deur met een bos bloemen en een troffee. Deze werden in ontvangst genomen door Gijsbert Bos en Guido van der Krabben. In de categorie At work/bedrijfscatering waren naast Hutten, ISS Catering en Vitam genomineerd.

“Wat een ontlading en wat een geweldig nieuws,” aldus Gijsbert Bos, Business Unit Manager Business Catering & Horeca. “De waardering van onze gasten is de belangrijkste graadmeter voor succes. We scoren dit jaar een 8 op gastvrijheid en dat in deze tijd. Ik heb zoveel waardering voor onze samenwerkers. Zij geven elke dag het beste van zichzelf om van betekenis te zijn voor de gast en opdrachtgever.”

Hutten winnaar Out of Home 2020

Jumbo City

In de categorie On the Move won Jumbo City dit jaar de prijs. Directeur formule van Jumbo, Ralph Bertrand, nam de prijs in ontvangst. Overige genomineerden in deze categorie waren AH to go en Spar.

Met de stadse gemakswinkels Jumbo City speelt Jumbo in op de verschillende klanten die zich in de binnenstad bevinden om te werken, studeren, winkelen of wonen. Jumbo City combineert de beste elementen van de reguliere Jumbo winkels, Foodmarkt en van restaurantketen La Place.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen