VEGHEL - In de nacht van vrijdag op zaterdag hebben onbekenden vernielingen aan gericht aan het openlucht zwembad in Veghel.
Delen van de betonnen badrand zijn beschadigd. Mogelijk is hier met een hamer op geslagen.
Camerabeelden zijn gedeeld met de politie. Na dit voorval heeft men besloten dat er ook 's-nachts iemand zal zijn om de boel te bewaken.
Hoe haal je het in je hoofd om op deze manier het zwemplezier van velen te verzieken?

meierijstad.nieuws.nl