Hutten weer gekozen als beste bedrijfscateraar

08 nov , 9:56 Zakelijk
Hutten nov. 2025

VEGHEL - Hutten is de beste ‘At Work’-formule 2025 volgens de YouGov Out of Home Formulemonitor. Het is alweer de 8e keer dat Hutten deze titel mag voeren. Het jaarlijkse onderzoek meet de tevredenheid en loyaliteit van gasten van foodserviceformules in Nederland. Bram Meijer, operationeel directeur Business Horeca bij Hutten: “Een hele mooie waardering in een bijzonder jaar voor Hutten.”

Hutten was samen met Vitam en Sodexo genomineerd, maar Hutten kwam als winnaar uit de bus. Overall haalde Hutten een 6,6 gemiddeld. Het rapport is gebaseerd op het 7G-model van het FSIN: Gemak, Gastvrij, Goedkoop, Genieten, Gezond, Goed geweten en Goed verhaal. Deze zeven pijlers vormen de basis voor de beoordeling. Hutten scoorde bovengemiddeld op bijna alle onderdelen, met uitschieters op Gezond, Genieten, Gemak en Goed Geweten. Bram Meijer: “Ons aanbod van verse producten krijgt een hoge score. Op het onderdeel Genieten zijn het vooral de prettige sfeer en de goed onderhouden inrichting waar we hoge ogen gooien. De makkelijke betaalmogelijkheden worden genoemd bij het onderdeel Gemak. En bij Goed Geweten valt de duidelijke communicatie over de oorsprong van producten op.” 

Een erkenning met betekenis

In een snel veranderende markt is het belangrijk om te weten wat gasten écht waarderen. Het YouGov-rapport biedt een onafhankelijke blik op gasttevredenheid en loyaliteit. Meijer: “Voor Hutten is deze award een bevestiging dat onze visie op eten, drinken en gastvrijheid echt aansluit bij de behoeften van onze gasten.”  

Trends in bedrijfscatering

Gasten hechten steeds meer waarde aan gezondheid, duurzaamheid en beleving. Bedrijfscatering is niet langer een faciliteit, maar een strategisch middel om medewerkers te verbinden, vitaliteit te stimuleren en een positieve werkomgeving te creëren. Bram Meijer: “Hutten speelt hier binnen de bedrijfshoreca op in door plekken te maken waar medewerkers zich welkom voelen om te eten, maar ook om te ontmoeten en te werken. Dat is altijd maatwerk en vraagt een grondige afstemming met de opdrachtgever. Ons eten en drinken is een verlengstuk van deze gastvrijheid. We zetten met een eigen F&B-beleid in op vers, gezond, duurzaam en lokaal, waarbij smaak altijd het allerbelangrijkst is. Zo zetten we vol in op betekenisvolle momenten.”